shymalea62 Male From Belgium Oct 18, 2023 #129 uptowndowntown said: Living and working in Antwerp. Would love a friend who wants to be a cuckold. We can explore together 🙂 Leeftijd spelt geen rol. Bi? Also welcome 🙂 Click to expand... i,m very interested to become your cuckold,i hope you like crossdressing slut as me Attachments legs&heels3.jpg 28.7 KB · Views: 34 Reactions: 1980RVD
uptowndowntown said: Living and working in Antwerp. Would love a friend who wants to be a cuckold. We can explore together 🙂 Leeftijd spelt geen rol. Bi? Also welcome 🙂 Click to expand... i,m very interested to become your cuckold,i hope you like crossdressing slut as me
Cookie91 Male Nov 5, 2023 #131 From the area Limburg in Flanders, looking for some couples how I can enjoy there Hotwife lifestyle. Reactions: Vero
M Matterhorn1664 Male Nov 13, 2023 #133 Hey all, new to this website but not to cuckolding. Made in Scotland but living in Amsterdam. Would love to meet up with hot couples/hotwives to have some fun. Do come and say hi 🙂
Hey all, new to this website but not to cuckolding. Made in Scotland but living in Amsterdam. Would love to meet up with hot couples/hotwives to have some fun. Do come and say hi 🙂
G GabrielBigHard Male Nov 24, 2023 #134 hot and horny said: we are from Belgium, the coast area Click to expand... Hi ...neighbours!
D DutchWiggy Male Gold Dec 4, 2023 #135 Dutch male seeking couples/females, 31 years old and 188cm tall. Belgium and germany is also doable for me. Reactions: uptowndowntown and Rikx
Dutch male seeking couples/females, 31 years old and 188cm tall. Belgium and germany is also doable for me.
R Rikx Male Dec 6, 2023 #136 Ah, wat goed dat er ook een pagina voor Nederlands taligen is! Mijn vriendin en ik woonden destijds (ook) in Haarlem toen zij iets begon met een vriend van ons. Wat een ervaring! Wie het leuk vind om meer te horen kan me een pm-tje sturen. Reactions: OD Hotwife cpl, 1980RVD and Iwanttoplay
Ah, wat goed dat er ook een pagina voor Nederlands taligen is! Mijn vriendin en ik woonden destijds (ook) in Haarlem toen zij iets begon met een vriend van ons. Wat een ervaring! Wie het leuk vind om meer te horen kan me een pm-tje sturen.
I Iwanttoplay Couple From Netherlands Dec 8, 2023 #137 Yes, we're form Holland too! Hello everyone! Reactions: Rikx
I Iwanttoplay Couple From Netherlands Dec 8, 2023 #138 Rikx said: Ah, wat goed dat er ook een pagina voor Nederlands taligen is! Mijn vriendin en ik woonden destijds (ook) in Haarlem toen zij iets begon met een vriend van ons. Wat een ervaring! Wie het leuk vind om meer te horen kan me een pm-tje sturen. Click to expand... Klinkt spannend! Hebben jullie nog contact met de vriend?
Rikx said: Ah, wat goed dat er ook een pagina voor Nederlands taligen is! Mijn vriendin en ik woonden destijds (ook) in Haarlem toen zij iets begon met een vriend van ons. Wat een ervaring! Wie het leuk vind om meer te horen kan me een pm-tje sturen. Click to expand... Klinkt spannend! Hebben jullie nog contact met de vriend?
C capricornmlt Couple Dec 8, 2023 #139 We will be in amsterdam on 29-31 December. Any swinger club’s recommendations?
1 1980RVD Male Dec 9, 2023 #140 Spigaro said: View attachment 1792025 Nederlands stel! Click to expand... Ze ziet er erg leuk en geil uit!
Spigaro said: View attachment 1792025 Nederlands stel! Click to expand... Ze ziet er erg leuk en geil uit!