Pip20DK Male Aug 13, 2022 #82 Still Denmark - Odense here 😗 anyone else from Denmark that are seriously seeking?
E erk1977 Male Aug 28, 2022 #83 mslykken said: ja Click to expand... Why dont you bring her to Türkiye for holiday fun😉 Reactions: mslykken
Tom40 Male Sep 18, 2022 #84 Anyone from Finland? Would love to meet nice couples 🙂 Reactions: Crack_bed
sugarmomlover Male From Denmark Sep 25, 2022 #87 Tuj1979 said: Ja Click to expand... Okay hej hvor kommer i fra? Hvem skriver jeg med
sugarmomlover Male From Denmark Sep 25, 2022 #88 Heej mangler en dansk kvinde gerne mellem 35 til 45 det tænder mig meget skriv hvis du i er fra Danmark 🍆💦🇩🇰
Heej mangler en dansk kvinde gerne mellem 35 til 45 det tænder mig meget skriv hvis du i er fra Danmark 🍆💦🇩🇰
T Tuj1979 Couple From Denmark Gold Sep 25, 2022 #91 Oki. Kig på scor, der er nok mere held for at finde danske kvinder. Det virker for mig. Min hustru finder selv pik der🤪
Oki. Kig på scor, der er nok mere held for at finde danske kvinder. Det virker for mig. Min hustru finder selv pik der🤪
Z ztiff Couple From Sweden Dec 12, 2022 #94 Any swedish couples, Bulls on this site ? 😊 Reactions: IrishBull and rayxx1
Z ztiff Couple From Sweden Dec 18, 2022 #96 Racsox94 said: From Sweden here Click to expand... Härligt ! Har ni testat någon på sidan?
Racsox94 Couple Dec 18, 2022 #97 ztiff said: Härligt ! Har ni testat någon på sidan? Click to expand... Nej inte på denna sidan, men gjort mycket tidigare Reactions: ztiff
ztiff said: Härligt ! Har ni testat någon på sidan? Click to expand... Nej inte på denna sidan, men gjort mycket tidigare
Z ztiff Couple From Sweden Dec 18, 2022 #98 Racsox94 said: Nej inte på denna sidan, men gjort mycket tidigare Click to expand... Spännande , när var senast tjejen i förhållandet fick njuta av en annan stor ?😃 Hur brukar killen i förhållandet vilja delta? Kolla på? Få snaps ?
Racsox94 said: Nej inte på denna sidan, men gjort mycket tidigare Click to expand... Spännande , när var senast tjejen i förhållandet fick njuta av en annan stor ?😃 Hur brukar killen i förhållandet vilja delta? Kolla på? Få snaps ?
Racsox94 Couple Dec 19, 2022 #99 En vecka sedan, kollar alltid på Reactions: Smokingmaturebb and ztiff